God morgon!

2011-02-13
Jag sitter just nu och äter frukost, rostat bröd med ost och marmelad :D Något jag ofta åt när jag var liten. Idag är det söndag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på förutom att jag ska flytta till pappa. Förresten, hur gör man för att använda web-camen på en dator då man inte hittar ikonen man ska klicka på för att få på den någonstans i hela datorn?
Jag är inte jättetekniskt och får inte camen att funka på pappas dator och då kan jag inte heller ta några bilder med den :(

Igår blev det att jag satt själv och tittade på Mean Girls, älskar den filmen! Det var galet länge sen jag såg den men den var precis lika bra igår som den brukade va!

Ha en bra söndag!

2011-02-13 @ 13:13:42

sv; åh tack så mkt ! vad glad jag blir :D:D:

allt bra?:)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment