Hårt träningspass!

2011-02-13
Jag och min syster var ju på skivstångspasset och HERREGUD vad trött jag blev! Efter bara en halvtimme var jag så trött så benen skakade! Men det var riktigt skönt och nu känner jag att jag faktiskt gjort lite nytta. Sara och jag tänkte även gå på Ki-box-passet på torsdag, ännu ett pass jag aldrig testat. Riktigt kul att testa lite nya!

Jag tror faktiskt jag ska titta på ännu en film ikväll (blivit en riktig filmnörd de senaste dagarna), blev inte att jag flyttade till pappa idag heller men ska göra det imorgon. Ska nog ner till stan med och bestämma mig för vilken jeans-jacka jag ska köpa, Vero Moda eller H&M..Vero Moda..eller H&M..Elller..Ah. Jag får se! ;)


Random bild från i somras, saknar att gå i converse!

2011-02-13 @ 22:40:36

Hur har helgen varit? :)

2011-02-13 @ 23:32:04

Vad mysigt! min helg har också varit bra!

Tack så jätte mycket! :) Ska försöka förklara, först måste du skaffa ett konto på bloglovin.com sedan så går du in på där det står bloggar. Då kommer det upp en massa men precis ovanför där det står toppbloggare så finns det en bild där det står " want more followers " där kan du välja vad för slags ikon du vill ha, klicka där och sedan kopiera in länken till din mall! :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment