Klar för den här gången

2011-02-14
Nu har jag bytt header och lite allt möjligt. Är faktiskt riktigt nöjd med resultatet, vad tycker ni? Bättre nu eller innan? Känner att jag hunnit med en hel del med bloggen idag, jag börjar kanske lära mig lite koder och sånt. Innan tog det flera timmar med bara små  detaljer.
Just nu sitter jag och lyssnar på Asking Alexandria- The final episode. Örongodis till max! Nu ska jag börja fixa mig lite inför dagen, känns som att man snart ska gå och lägga sig igen men nej nej! Dagen har..typ..bara börjat! :D


Min nuvarande header, vad tycks?

2011-02-14 @ 15:17:06

sv: Här kommer ett ganska sent svar... Men jag gillar filmen Sweeney Todd :D Johnny Depp som huvudperson, ganska hemsk historia men awesome ;D

2011-02-14 @ 16:00:24

Sv; Ingen aning, sj? :). Nej jag får lov v.10 :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment