Lev i nuet, inte i det förflutna

2011-02-15
Det blev att jag stannade hemma ikväll. Hade inte alls lust att gå ut i snövädret så jag sitter och tittar på cougar town, älskar det! Ikväll ska jag inte gå och lägga mig så sent heller. Ett litet försök att vända tillbaka dygnet.
Jag har börjar fundera på att skaffa dagens blogg tävling. Skulle vara riktigt kul! Att välja/lotta ut en vinnare varje dag som får en länk på min blogg :) Vad tycker ni om det?

Nu känner jag verkligen att det är dags att ta tag i mitt liv. Gå ner på stan, göra läxorna och allt som jag tänkt göra! Det blir så lätt att jag bara stannar hemma och segar hela dagarna bara för att jag kan.


JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL! Får snart lipen på snön och kylan.. :(


Bild som fanns på datorn.

2011-02-17 @ 00:38:35

Ååååååh vilken bild! Perfekt!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment