M-m-m-muuuusiiiiic!

2011-02-08
Jag har lyssnat på massa musik hela eftermiddagen! Erik Karlkvist har länkad massa musik, båda bra och..ja..rolig? Haha. Nyss lyssnade jag på "Jag saknar dig Henry" med "The pojksnopps". Så galet skön är den! Titta på videon HÄR.
Det har verkligen känts som att jag glömt något idag, har verkligen inte gjort någon nytta alls. Helt fuckat att det känns konstigt att inte ha något att göra..? Jag vill ha sommarlov..Iaf vår så man kan ha vårkläder och..ÅH! Ska nog köpa de där kläderna jag snackade om imorgon..VILL HA DOM! He he.

2011-02-08 @ 21:32:52

Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng, Säng säng säng.



-Vackert.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment