Mina planer för dagen

2011-02-06
God..förmiddag! :)

Jag har inte några bestämda planer än så länge mer än att klockan fyra ska jag till Jonas och pierca mig! :D Mamma kör och Emrik hänger med som...hm, moraliskt stöd? Det är iaf väldigt skönt väder ute så jag ska nog gå ut och gå med mamma snart.
Igår bloggade jag nästan ingenting! Men det var för att jag möblerade om i mitt rum och mamma och jag satte ihop garderoben jag fått hem. Den var ganska stor och jobbig att sätta ihop men mamma och jag klarade det själva! We are the best ♥
Jag kan lägga upp bilder på hur rummet blev senare!


Galet vad jag längtar efter sommaren!

2011-02-06 @ 12:56:33

var ska du pierca dig?:)

2011-02-06 @ 12:59:45

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta bara vilken storlek du vill vinna så är du med i tävlingen, lycka till !

Kram


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment