Myskväll hemma!

2011-02-12
Hej allihopa! :D

Det blev att jag stannade hemma med mamma och min syster ikväll. Vi lagade lite mat och det blev indiska köttfärs-spett, hur gott som helst! Ni borde testa om ni inte redan gjort det ;)
Vi ska nog titta på någon film lite senare, jag försöker övertala dom att vi ska titta på Sex and the city men det går väl sådär. Eftersom tv:n fortfarande är trasig och vi inte fixat någon ny (!) får vi titta på datorn isf, men det kan bli mys!

Det har varit lite dåligt med uppdateringen den här helgen, ska försöka hålla den uppe även nu på lovet. Idag kom iaf alla bilder upp på bloggen. Hade med systemkameran till stugan så det blev ganska fina bilder, särskilt när solen lyste med :)

Ha en bra lördagskväll mina söta läsare, puss!




Jag just nu :)

2011-02-13 @ 09:21:27

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/sondag-dagens-blogg-1.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment