Ny piercing på söndag!

2011-02-03

Yesyesyes! Nu är det bestämt att jag ska pierca mig på söndag eftermiddag, i läppen! Tog äntligen tag i att ringa och bestämma tid. ;) Åh! Jag är så glad :D Har velat göra det så länge och nu, äntligen ska jag få det gjort!

SNAKEBITES, HERE I COME!


2011-02-04 @ 02:32:28

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-02-04 @ 09:19:35

sv superkul att du är med och tävlar om valfritt smycke :)

2011-02-04 @ 10:14:02

Nu är vinnaren av tandsmycket utsedd! Kika in din mail eller tävlingsinlägget ifall just DU vunnit!

Har du inte vunnit så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna tandsmycket :) Så fort 50 pers deltar startar en ny omgång! Eftersom du redan gillat på facebook så behöver du bara göra ett nytt blogginlägg om tävlingen och länka till mig :)

Skicka sen en kommentar att du är med och din länk!

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-5-vinn-tandsmycke.html#comment

2011-02-04 @ 13:40:17

Tyvärr blev du inte en av finalisterna i veckans blogg. Du får gärna gå in och rösta på någon av finalisterna. En ny chans att anmäla sig till veckans blogg kommer på måndag :)

2011-02-04 @ 16:18:37



så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D nu har jag en tävling där du kan vinna ett tandsmycke :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment