Måste lägga upp en plan för mina närmaste inköp!

2011-02-08

Hejsan alla söta människor!..Och ni andra också ;) Haha, skämt åsido!


Nu är jag iaf kommit till den tiden-punkten i månaden då jag inte vet hur jag ska få pengarna att räcka tills jag får nya pengar. Nu är det så att jag hittat en helt WONDERFUL och galet underbar tröja på Vero Moda, den är militärgrön och passar sjukt bra till mitt röda hår (som jag för övrigt ska behålla i den färgen ett tag till). Sen har jag även hittat en jeansjacka på H&M som jag känner är ett MÅSTE till våren! Nu är grejen att köper jag båda har jag kanske bara 100kr kvar till sen 27 februari..Vill jag leva snålt resten av månaden? Skulle i och för sig kunna göra det, kommer ju inte behöva köpa något smink för jag kan ändå inte sminka mig eftersom piercingen kan bli infekterad..Nu tänker jag högt men det får ni leva med, haha! Usch! Jag får se hur jag ska göra. Idag köpte jag iaf en kortare stav till min gamla piercing (hade min förra läkstav eftersom jag råkat bita av min andra korta stav..fråga mig inte hur!)

Nu ska jag ta något och äta och göra engelska-läxan jag har tills imorgon!







Me right now, och jag bjuder på mig själv ;)


2011-02-08 @ 16:51:48

söta bilder :)

2011-02-08 @ 18:55:08

Surprise!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment