Åter igen, ensam

2011-07-20
Gillar inte det här med att vara ensam. Förr kunde jag göra det men nu känns det bara som att hela världen stänger mig ute. Som en pakt.. "ingen får prata med Linda". Töntig jag är..

Nej men idag vaknade jag IGEN helt själv, (hur ska jag klara det här i Jönköping?!) mamma är på jobbet och sara.. är nog också på jobbet. Nästa vecka är jag också det vid den här tiden. Ska faktiskt bli skönt att få träffa lite människor på dagarna.

Igår hade jag jättekul med Jonathan, lärde mig bland annat att åka lite skateboard! Längtar redan tills nästa gång vi träffas :')

Det enda jag vet att jag ska göra är att gå till stan för att lämna tillbaka en film som vi tittade på igår. Kanske ska jag ta mig ut för att springa en runda. Kanske.






Jag just nu..

2011-07-20 @ 12:56:16

Sv; Kan tänka mig det! :D



Tack så mycket! :) Ska dock bli ljusare.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment