För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

2011-07-09
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

Den svenska björnstammen – Guld

Am I a coward or do I just realize the truth?

Min dag har faktiskt varit ganska awesome. Jag och syrran drog ner till Östanå för att sola och bada vid tolv, halv ett ungefär. Underbart väder! Vi var där till fem någon gång tror jag. Hoppas jag fått lite mer färg nu då. När vi kom hem var vi pretty hungry och bestämde oss för att ringa Chili Thai och beställde lite god mat. Mätt som en flodhäst är jag nu.. Sen tänkte vi köpa glass också! Livet enligt mig c: Höhö.. Verkar som att det bara är jag som är "ledig" bland mina kompisar just nu. Emina är i Bosnien, Maria i Spanien, Emmie är någonstans med sin kusin, Nejra stack till Nyköping och jag? Jo jag är hemma! Hoppas på en tripp till öland eller något inom kort. Skulle varit gatt!

JAG VILL TILL EMMABODA!!!!!!!!! :(


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment