Förlåt för dålig uppdatering, som det egentligen alltid är

2011-07-18
Idag har jag inte bloggat någoting, mest på grund av att jag inte haft lust men också för att jag varit med Nejra hela dagen. Vi har bland annat varit på stan och sedan hyrt en film för att sitta och kolla på den medan vi åt godis och popcorn. På en måndag tänker ni då. Ja, på en måndag.
Jag har även köpt en röd toning som jag hade tänkt att slänga i ikväll men kom på att jag inte hinner det så det får bli imorgon. Måste komma ihåg att ta före- och efter bilder! Kommer nog bli ganska stor skillnad den här  gången då mitt hår har blivit mycket mörkare.

Imorgon ska jag vara med den söta Jonathan Milton. Kommer bli hur kul som helst tror jag! Kommer föhoppningsvis lära mig åka skateborad! :D Awesome.

Nehe.. Ska jag sova nu kanske så jag kommer upp så jag kan tona håret imorgon. Yes, sir. Gonatt!
PUSS




Bilder jag tog för ett tag sen men som jag aldrig la upp.


Tänkte visa blåmärkena jag fick av att köra go-cart också! Syns dock inte så bra på bilden. Är iaf helt blå på insidan av knät :(


4:an är i!

Kände att lite bild-update behövdes :)

2011-07-18 @ 23:31:16

Vilka jävla valpögon du har på bilden.

Älskar't ^^


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment