Home again, not alone anymore

2011-07-08
Min syster är hemma och vi ska göra kaoz här hemma! Haha.. Nej men det är skönt att någon är här faktiskt, kändes lite tomt igår när jag fick gå och lägga mig utan att säga gonatt. Kan bara tänka mig hur det kommer bli när jag flyttar till Jkg. Skulle inte förvåna mig om jag ringer någon varje kväll bara för att säga gonatt :')

Det var kul hos mormor. Vi pratade jättemycket och åt god mat. Fick med mig en DVD och lite baguette hem, ehe. Fick berätta den läskiga historien om hur DVD:n dog och då kom mormor på att hon hade en i garderoben som jag fick ta med mig hem. Blir en trevlig surprise till mamma när hon kommer hem från Stockholm. Hon vet ju bara om att DVD:n gick sönder. :) Tror inte jag ska säga något, låta henne upptäcka att den finns själv. Hennes reaktion blir roligast så.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, men något blir det alltid!

PUSS

I can´t stop thinking about you
can someone help me get rid of the thought
which never will be true?




Jag just nu

2011-07-08 @ 17:47:16

Sv; Ja med precis! :) Lycka till själv hörru du! Jag hoppas också att vi ses, eventuellt kommer jag ha någon form utav inflyttningsfest, så då får du dra dig till lilla Torsås tycker jag :) haha.

2011-07-08 @ 17:57:57

Sv; Ja precis! Ja men det tycker jag att du ska :D

2011-07-08 @ 18:43:26

Du verkar postivt, det är ju positivt.

Anyway..

Ring mig på kvällarna, annars ringer jag dig, eller nåt. Jag venne..



Dessutom känner jag en ganska extrem lust över att få se din Dvd-spelare. I mean, pics or i didn't happen.



Blötpannpuss.

<3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment