home alone?

2011-07-07
Ikväll kan det mycket väl bli så att jag är ensam hemma för min syster stack iväg till Habo för att träffa en kompis och min mamma sprang för några minuter iväg mot stationen för att hinna med ett tåg till Stockholm. Hoppas hon hinner! Vet dock inte vad jag ska göra idag eftersom jag vaknade för någon timma sen. Ska jag ut och springa? I brist på annat att göra... Eller så drar jag mig mot secondhand butiken och köper mig en frän väska. Det låter bättre tycker jag.

Har även halvt fått i en 3:a i mitt andra öra nu. (Jag har väldigt otöjbara öron har jag märkt) Så halva är i och örat är jätteömt. Visst är jag smart som börjar i rötmånadsperioden? I know. Längtar tills efter sommaren då jag flyttar till Jönköping, all by my self! Kind of.. Då ska jag även hitta fina piercingsmycken. Både till dom i läppen, naveln, industrialen och töjningarna, får komma på ett "tema" så alla matcharr varandra, hihi! Love it.
Ska bli så skönt att flytta dit. Visst, jag delar lägenhet med tre andra, men allt är HELT nybyggt. Inte ens 100% klart än, hade det varit det hade jag redan flyttat in. Men så skönt. Just det att jag bor mitt i stan, Scorett jämte mig, Monki typ utanför och Carlings några meter bort + många, många fler affärer i närheten! Blir ni avundsjuka? ;) Synd bara att jag kommer ha så lite pengar att jag typ inte kommer kunna köpa något, men titta kan man ju alltid.

PS. Mamma hann c:


2011-07-07 @ 14:23:57

Aha, bor du mitt i stan? :)



Sv; Haha, IKEA is the place ;)



Ja, asglad blev jag :D

Det ligger i Torsås, utanför Kalmar :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment