hoppas på sol, as usual

2011-07-16
Varför är det inte soligt? Jag ska ju snart börja jobba. Får väl försöka inse att sommarlovet inte tar slut för det. Handlar endast om fyra timmar per dag. Löjligt egentligen.. Men, men, alltid något, både för mig och de jag jobbar hos. (Äldreboendet vid njudung, Bäckargården)

Om det inte börjar regna ska mamma och jag hoppa upp på våra cyklar och dra oss mot expert/Karlsson hållet. Mamma behövde någon batteriladdare om jag inte minns fel. Jag däremot har blivit lovad att få sällskap in på Erikshjälpen, hoppas bara de inte har sommarstängt som de flesta andra secondhand butiker i Vetlanda. Min vanliga otur isf..

För övrigt är jag jättehungrig (har inte ätit någon frukost än, trots att jag varit aken i två timmar ungefär) men jag vet inte vad jag ska äta. Har totalt tappat aptiten för allt. Vet inte varför, och måste säga att det faktiskt är ganska jobbigt.. :(


R-r-r-right now, känner mig ganska nyvaken faktiskt..


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment