I JUST WANT TO DANCE FFS!!

2011-07-29
Jag har sån lust att dansa! Dansa hela natten lång tills jag knappt kan stå på fötterna, underbart. När man dansar skiter man i allt, det finns inga bekymmer. Knuffar någon mig knuffar jag tillbaka. Så enkelt är det. Wonderful.
Ensam hemma betyder musik på högsta nivå och tänka på hur avis jag är på alla som är på Emmaboda. Regn eller inte, fortfarande Emmaboda. Gaah! Fuck you. c:

Nu är det HELG!! Galet vad mycket mer man uppskattar helger nu när man jobbar. Jag jobbar. Så vuxet.
Jag längtar faktiskt lite till hösten nu. Alla koftor och halsdukar. Mysigt. Sätta sig på ett cafe och ta en kopp varm choklad. Åh, hösten! komsi komsi! Har jag skrivit detta innan? Känns så. Funderar även på hur fasen jag ska få mitt hår rödare. Ska jag gå till en frisör och färga nästa gång eller ska jag fortsätta som jag gjort innan, att tona hemma?

Nu ska jag ringa Nejra och fråga om hon vill ut och gå eller bara göra något för att lura med henne till stan så jag slipper gå själv och lämna filmen vi tittade på igår :)










Passade på att slänga in en liten bild på dagens outfit c:

2011-07-30 @ 16:31:38

Fett!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment