it´s sad but it´s true how society says her life is already over

2011-07-05
Lily Allen – 22

Love it!

Idag har jag faktiskt varit med Nejra och vi har sprungit runt i massa affärer hit och dit, bland annat en second hand butik. Åh vad  jag hittade fräna saker. Speciellt en väska, eller många väskor! Stora resväskor i skinn och dom var så snygga! Kärlek vid första ögonkastet :D Jag hittade även två svarta möbler som jag nästan överväger att köpa, helt okej.. och kostade typ bara 100 kr! Lite skillnad från 1000kr som de nya kostar :)
Ikväll ska jag även hjälpa Nejra att färga hennes hår till en annan nyans av brun, så ska vi titta ¨på en film, antagligen "40 year old virgin" som går på 6:an ikväll kolockan nio!


Bilden tog jag från fb, evelina som lagt upp den tror jag. Från avslutningen. :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment