Jag bryter mina enga regler

2011-07-30
Det här med att jag skulle vara "natrual" har inte funkat.. Alltså att vara osminkad. Jag sminkar dock inte ögonen ofta alls men kan inte låta bli att dra puderborsten lite lätt över ansiktet innan jag går. Damn Linda, damn. Aja.. Får väl försöka vänja mig. Btw ska jag till Jönköping imorgon, IKEA. Ska köpa lite möbler och småsaker till Lägenheten/rummet i Jönköping. Åh vad jag läntar nu! Det är så nära! Emmie följer med mig som moraliskt stöd. Awesome! Ska leta efter oranget läppstift där med tänkte jag. Har försökt hitta det här i Vetlanda men det finns inte den nyansen jag letar efter så nu hoppas jag på att hitta det. Velat ha det så sjukt länge. Kommer bli great till min bebisar! Dr martens- skorna.

Idag kom Maria hem!!!! Satan va härligt det var att se henne. I början visste jag inte vad jag skulle säga, började gråta när jag kramade henne första gången när hon klev av bussen. Mes jag är. Men fuck vad jag har saknat dig, Maria. Så härligt att prata med dig igen, känns som att du aldrig åkte härifrån. Älskar dig :')

Nu ska jag sova, är så trött och ska upp vid åtta-tiden imorgon för att åk till Jönköping as I said before.

puss

2011-07-31 @ 00:07:26

sv: Såå la nyss till dig :)

2011-07-31 @ 01:07:01

- jo de är bra :D vgd ?

2011-07-31 @ 09:26:08

Sv; shit vad kul :) Jo jag mår helt okej :)

2011-07-31 @ 09:55:14

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-4.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment