Jobbigt va? Ja.

2011-07-21

På någon konstigt vänster har mitt käke hakat upp sig. Det har hänt innan och jag antar att jag har sovit konstigt inatt. Det är nämnligen så att jag kan bara öppna munnen liite, sen är det något som tar emot. Om jag öppnar munnen även om det tar emot smäller det till i ena sidan av käken och det gör så jävla ont :( Hoppas bara det går över, annars kommer jag ha problem med att äta idag.

Igår kom H&M-katalogen till oss pch jag blir lika glad varje gång, fast samtidigt lika besviken. Jag hittar så galet mycket snygga grejer och räknar ihop hur mycket det skulle kosta. Hamnar ALLTID mellan två och tre tusen. Jag har aldrig råd att köpa något av det.. Men men, inspiration fick jag iaf! :)


2011-07-22 @ 10:55:39

tusen tack :D allt bra?


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment