Natti natti

2011-07-26
Nu ska jag förmodligen sova, eller först ska jag läsa i första Harry Potter- boken ^^ Visste ni att jag läser den på engelska nu förresten? Hittills har jag bara läst halva men den är riktigt bra! Bättre än filmen, fast det känns som att ma måste ha sett filmen för att förstå alla konstiga saker. Allt är ju inte precis normalt. Dessutom känns det som om jag pausar filmen varje gång jag slutar läsa, allt är så verkligt i och med att jag sett filmen.

Men jag tycker den är jättebra och det är ett fint men enkelt engelskt språk som är bra för en nybörjare som jag! Jag har tänkt att försöka läsa så många delar som möjligt nu innan skolan börjar. Får väl se hur långt jag kommer med det :)

Nu ska jag sova, gonatt och sov sött mina läsare c: Puss!

2011-07-26 @ 22:20:16

Hello there, allt bra? :)

2011-07-27 @ 06:03:01

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-4.html#comment

2011-07-27 @ 13:15:57

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment