R.I.P DVD:n

2011-07-08
Kvällen igår var iaf riktigt kul! Nejra och jag åt pizza och tittade på Inception, MEN, vi fick inte se slutet för mitt i filmen försvinner ljudet, sen försvinner bilden på tv:n. Sen gör vi hur dvd:n liksom, "suckar" typ, då börjar det ryka och vi får panik! Jag börjar dra ut alla sladdar, tar upp dvd:n och springer ut med den på balkongen. Det stank som jag vet inte vad! Sen tänkte vi att.. Vi måste ju få ut skivan för den var ny och vi ville inte att den skulle gå sönder. Problemet är ju att det inte går att öppna dvd:n om man inte sätter i sladden i ett vägguttag. Det var vad vi gjorde och då small det  till och vi bara hoppar bakåt och åter igen drar jag ur sladden i ren panik! Vi tog ut den på balkongen igen och försökte komma på ett sätt att få ut skivan. Då kom vi på att vi bryter upp skiten! Den funkade ju ändå inte? :) Det var vad vi gjorde, så efter en liten stund låg det små plastbitar runt oss och vi kunde få in fingrarna till skivan och få ut den! Problemet löst :D Nu återstår bara att köpa en ny dvd.. Typ :) höhö...

Om ungefär en timma ska jag åka till min älskade mormor och vara där en stund. Blir nog att äta lunch och hitta på något :) Det var jättelänge sen jag var där själv så det ska bli kul. Jag vet dock inte hur länge jag stannar där men det spelar inte så stor roll. Ikväll hoppas jag på att göra något med tjejerna om dom inte är upptagna? ;) Det återstår att se.

Idag verkar det vara ännu en sån där dag som är jättevarm men inte solig, är i och för sig ganska behagligt tycker jag. Inte så där varmt så man svettas ihjäl men ändå shorts-varmt :) Känner att jag skriver helt randomsaker om ingenting just nu...






Nyvaken och trött Linda..

2011-07-08 @ 14:52:43

Ni (du) är fan sämst.

2011-07-08 @ 17:05:16

Sv; Ja det kan jag tänka mig! :D



Tvärtom! Haha, det blir faktiskt jättestressigt. För det finns många gymnasier i Torsås och därav många studenter, plus att det är väldigt många som inte är ifrån Torsås som går där, så därför är det inte alls mycket ledigt.

Mamma hade förslaget om att köpa ett hus och hyra ut rum till de andra, men jag menar .. måste ha pengar :P haha.

Men vi får se har satt upp mig på kö för lägenheterna :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment