Run Forest, Run!

2011-07-06
Snart ska mami och jag springa en runda, igen. I måndags var vi också ute ich sprang, kände dock att det var dags att börja träna, som jag ofta tänker nu för tiden. Först springa, sen lite styrkesträning eller yoga, har inte bestämt mig än. Kvällen igår med nejra var jättemysig, kommer kanske, någon gång, upp en videoblogg som jag gjorde där och blev riktgt nöjd med..ehe.

Har inte kunnat bestämma mig vad för möbler jag ska inskafffa till mitt nya hem än, trots att det är det enda som finns i min hjärna. Jobbigt sånt där. Svart? Brunt? Svart/brunt? usch.. Helst svartbruna möbler tror jag, vill inte blanda. Känner att detta var sååå intressant för dig att läsa. Eller hur?

Nu ska vi dra ut i skogen och springa eller något. Bajs, Bajs.


Hittade dessa ben på gästkontot i min systers dator. Vem tillhör de? Jo, mig!


Hittade även dettta coola öra, också tillhör detta mig. EHEH

2011-07-06 @ 14:32:44

Kul med uppdatering ifrån dig! :)

Åh, låter så himla kul "köpt möbler till mitt rum". Får jag väl med börja göra snart, måste hitta längenhet först bara :) haha


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment