should I or shouldn´t I?

2011-07-15

Jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill

Har knarkat Veronica Maggios musik idag då det är i princip det enda jag har i min ipod just nu. Lyckades tömma den innan resan till öland idag. Typiskt mig..
Men det har räckt gott och väl. Har fastnat för många av hennes låtar. Känner igen mig i många och vill inte känna igen mig i andra.

Jag är glad, av en anledning som jag inte skriver här, nyfikna..? Nu har ni något att klura på en stund :)

Något jag har gjort idag som varit så sjukt kul är att åka gocart! Har aldrig gjort detta tidigare och det var absolut inte sista gången heller! Åh så kul, kom dóck aldrig upp i någon hög hastighet då banan var ganska liten, men så kul! Har dock en enormt blåmärke på insidan av knät då jag slog i varje gång jag svängde.. Men fett värt!

Har för övrigt satt i en fyra i mitt öra, inte helt, vill inte att det ska bli ömt, igen.




Jag just nu



Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment