Till Maria ♥

2011-07-08
Jag har saknat dig så galet mycket det här året då du inte varit här. Du kanske inte har märkt hur mycket eftersom jag är så dålig på att höra av mig men jag tänker på dig hela tiden. När jag fick veta att du skulle komma hem igen blev jag så glad att jag inte ens kan beskriva det med ord! När du sen tvekade om det var det rätta för dig att åka tillbaka hit var det plågande att inte veta hur det skulle bli. Men nu vet vi att du kommer och jag kan knappt vänta tills jag får krama dig så mycket för att ta igen det senaste året.  Du är en av mina bästa vänner och kommer föralltid vara det hur sällan vi än ses.
Vi kommer ha så kul när du kommer tillbaka! Kanske inte i skolan då jag inte kommer gå här med er med på helgerna! I tre underbara år får vi dig tillbaka och jag längtar till den dag då vi kan börja dom. Jag hoppas du förstår hur mycket jag saknar dig.

Jag älskar dig ♥



Det här är nog en a de sista bilderna vi tog tillsammans innan du åkte.

2011-07-08 @ 12:03:15

Åh, vad kul att Maria ska komma tillbaka!



Sv; Ja precis, IKEA ღ haha.

Ja, jag kommer att bo själv :) Kommer bo hos min kusin tills jag hittar en egen lägenhet :)

2011-07-11 @ 14:06:28

Ooooh vad glad jag blev när jag sag detta!! ska bli kul att träffa dig igen och även om vi inte snackat sa mycket sa har jag tänkt pa dig hur mycket som helst!! saknar dig med nöt, men vi ses ju snart :D love youuuuuu


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment