untz untz untz

2011-07-14
IT´S BEEN A LONG TIME SINCE I HAD SOME FUN LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA

Det regnar. Jag har tråkigt. Mamma bakar bullar. Så gulligt. Gissa vad jag gör när jag har tråkigt.. Hänger på Tradera och kollar in saker.. Vilket liv jag har. Fast man hittar väldigt mycket man vill ha. Vilket är kul, men dåligt för mitt köpbehov. Och mamam blir sur när jag bara snackar om saker jag vill köpa.

Senare tror jag att jag ska kolla på den riktiga versionen av "Stolthet och fördom" som är 5 timmar lång. Blir att ladda upp med bullar och popcorn inför det. Mysigt värre enligt mig. Ehe.

Har börjat oroa mig för att jag inte kommer ha något liv när skolan börjar. Kommer det blir så? Hoppas inte. Om det blir så, kan någon fånga mitt liv och ge tillbaka det till mig?

2011-07-14 @ 18:00:20

Är det inte när skolan man börjar som man äntligen får ett liv igen? :(


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment