Nej

2011-07-11
Jag måste sovit väldigt konstigt senaste natten. Dels drömde jag en jätterolig dröm som jag glömt att berätta för den som jag drömde om.. Och sen när jag vaknade var jag helt öm i ena halvan av ansiktet, dvs min ena piercing i läppen och industrialen också, har fortfarande lite ont i läppen.. Fattar inte hur det kunnat bli så egentligen, jag menar.. Hur många nätter har jag inte sovit på den sidan sen jag tog den typ i sjuan någon gång..? Galet.

Idag har jag varit med Emmie och Nejra lite på dagen. Åt massor av glass och hade det allmänt trevligt. Sen hade jag dock lite ont i magen. När jag kom hem hann jag bara lyssna på en låt innan Sara ringde och sa att pappa och hon skulle hämta mig så vi skulle åka ut till torpet. Där åt vi körsbär, pratade, övingskörde (Sara), vi fikade även vid Vallsjön. Räkmackorna där är hur goda som helst! Prova! Kostar dock 60 kr!! Ehe, fett värt.

Någon gång i veckan ska jag förmodligen åka till Ullared med Nejra, om hon kan, Lotta och Sara, om hon ville hänga med. Hoppas på att hitta lite nödvändiga småsaker som är vänliga mot min plånbok. Vi få väl se med det.
Jag borde gå och lägga mig nu, men jag orkar inte.. WÄWÄ

2011-07-11 @ 11:08:40

Sv; Tack så mycket! :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment