Varken vill eller orkar blogga

2011-07-04
Som ni märker är inte bloggen det första jag prioriterar just nu och det är många som börjar undra varför jag inte bloggar längre, har massor annat att tänka på som körskolan, gymnasiet, hur jag ska inreda rummet jag skaffat i jkg och mycket mer. Tänkte springa runt i lite second hand-butiker imorgon och se om jag hittar några fräna gamla möbler jag kan köpa :) Vill inte ta med mig de fula och tråkiga jag har för nu ska jag faktiskt inreda mitt nya hem och vill göra det så som JAG vill att det ska se ut. Är på god väg. Jag får inte flytta in förän i slutet av juli så det är inte precis bråttom. Åh vad lycklig jag är! Kommer nog känna mig riktigt hemma där, gör redan det när jag går på gatorna i staden. Åh så underbart.

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder från olika tidpunkter på bloggen, hur jag förändrats och annat.
























Drömmen om snakebites blev starkare


Och medusa.. Som jag nog fortfarande vill ha.






Snakebites gjordes.










Töjningar, smycken och kläder blev mitt liv för ett tag.









































































Enjoy

2011-07-05 @ 15:39:29

Alltid lika snygg!

2011-07-05 @ 16:17:10

I'm le beautiful. Ehehe.



Men du, jag känner att mitt intresse för din blogg överskrider mitt eget förstånd, och det sårar mig att du är så lat. Blogga mer!

2011-07-06 @ 17:20:14

ÄLSKAR DITT SJUKLIGT FINA HÅR! Är det självlockigt eller måste du locka det för att få till lockarna? Btw readhead is awesome, likså snakebites! Känner lite crazystalkerbitch varning över mig så jag lägger nog av här hahaaa


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment