wäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwä wäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäw äwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwäwwä

2011-07-20

Jag gör INGENTING. Jag har gjort INGENTING idag. Jag kommer förmodligen göra INGENTING sen med. Fast det är ganska skönt. Syrran är hemma och gör precis samma sak som jag. Sjunger någon trudilutt då och då och snor mitt godis. Nu ska jag helt plötslig virka hennes dreads också för att jag var skyldig det. Varför sa jag att jag kunde bli skyldig henne en gång?!???!1 wääääääääääääää aja.
Tänkte också att jag ska få med mamma ut på en promenad sen,(alltså att hon följer med och lämnar filmen c: ehe).




Fortfarande i pyjamas, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


2011-07-20 @ 18:52:07

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg sötnos :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment