blajkhwekwrbgj

2011-06-16
Tjabba tjena hallå!!!!!!!

Det blev ingen myskväll igår men jag hade kul ändå :) Först tittade jag på "älska mig" på youtube. (alla delar finns där) och satan vilken bra film! Alltså inte proffsig eller så men den var så verklig! Grät som jag vet inte vad. Och nu menar jag inte att tårarna rann utan jag satt verkligen och lipade med darrande underläpp, haha! Men det var skönt det med, hade dock ganska ont i huvudet sen..
Efter det började jag titta på "I rymden finns inga känslor". Den var också bra, det jag såg för jag kollade inte klart. Tänkte göra det idag :) Ska även fixa mig och så till ikväll :D
Är det någon mer än jag som ska ha consverse? Valde bort skor för min del för jag känner inte att jag kommer använda dom särskilt ofta och därför onödiga pengar att lägga ut enligt mig! Men nu ska jag äta upp min fruktsallad och gå in i duschen. Lär bli att fixa sig lite smått hela dagen. Gick upp typ halv tolv och det var SÅ JÄVLA GÖTTTTTT!


En bild jag tog i tisdags på grillkvällen, var typ bara den jag tog så hur fucked up den är så hamnar den här!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-06-16 @ 13:02:08

heeeeeeeello drogad emina & söta tjejer. heheh!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment