Internetet funkar! För tillfället..

2011-06-06
Nu funkar internetet för tillfället så passar på att uppdatera bloggen lite :) De här dagarna har jag haft hur kul som helst! Solat hela dagarna och varit på grillfester på kvällarna, så vill jag har det i sommar! Nu har jag iaf skrivit klart musikuppsatsen och ska finputsa lite på den om jag får lite tips från mamma vad som kan förbättras.

Imorgon blir det att springa på idrotten och sen efter skolan packa inför stockholm! Jagoch tjejerna ska sova över hos Nejra natten inna vi åker till stockholm, hur kul blir inte det?! Längtar satan nu asså! Tänk.. om bara en och en halv vecka slutar vi nian.. Sen är det gymnasiet som gäller, är inte lika nervös längre men det lär ju komma tillbaka :c

Vi KANSKE hörs senare, beror på om internetet är på min sida c:


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment