JAG LEVER!

2011-06-13

Ja, jag lever.. För er som undrar har jag haft en del att göra den senaste tiden och har inte alls haft tid för att blogga. Bland annat så har min syster tagit studenten vilket i har firat. Sen har jag varit med min kusin Jennifer också, härligt att träffa henne igen. Förresten ska jag nog hänga med henne till Helsingborg någon gång på sommalovet med. AWESOME.
Jag ska försöka lägga in bilder från både studenten och festen efteråt (eller släktsamling snarare) men jag gör det när jag har tid för det. :)

Just nu sitter jag med en handduk i håret då jag precis tonat håret RÖTT igen. hihi ^^ Saknat det så gaöet så nu var det dags att återuppliva det. Tror dock inte det är lika rött som det var innan utan med detn mörkare nyansen på det. Men tror nästan det kan vara snyggare, men vi får se när det har torkat.

Nu har jag mejlat och ringt ännu fler personer om boende i Jönköping, dock ingen som svarar, är det något fel på mig? Man kan ju undra..
Imorgon blir det iaf GALET ROLIGT med VATTTENKRIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!! :D :D :D :D FAN VA TAGGAD JAG ÄR!

En liten uppdatering i mitt liv, PUSS


2011-06-14 @ 14:53:43

Puss på dig med...


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment