Sover för länge..

2011-06-28
Jag sover alldeles för länge nu när jag har lov! Nästan jobbigt.. Jag VILL vakna runt nio, halv tio av mig själv, eller kanske till och med halv nio.. Då känns det som att man blir piggare och jag ill ut och springa varje morgon egentligen för att komma igång med min träning men jag gör ju aldrig det! GAAH! Nu känner jag verkligen hur otränad och inte alls spänstig jag är. Så otränad som jag är nu har jag inte varit sen förra sommaren, varför lägger jag alltid ner min träning på sommrarna???! Det är ju då man vill vara vältränad..........
Men men, bättre sen än aldrig kanske? Fast när hade jag tänkt att börja? wäwä... vet inte. Mitt lata jag har tagit över mitt liv och mitt aktiva jag är inte stakrt nog att ta över..


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment