Bara franskan kvar! Kom igen nu Linda!

2011-03-17
Här sitter jag och försöker peppa mig själv att plugga. Idrottsuppsatsen är klar (YES!) och nu har jag bara franskan kvar, känns nästan overkliget att jag inte vet om fler läxor sen? Men jag ligger efter med franskan eftersom jag var sjuk i en vecka och ska dels försöka komma ifatt och sedan plugga till diagnosen som är imorgon. Känner att det inte kommer gå bra för jag kan inte lära mig franska uttryck, glosor och gramatik och massor på en kväll!? Men jag kan ju alltid ge det ett försök.

Måste även skriva att FUCK VAD JAG LÄNGTAR EFTER EN EGEN DATOR! Jag har inte det just nu för det är inget jag har prioreterat att köpa själv och mina föräldrar har inte velat köpa det till mig. Men i sommar ska jag äntligen få en! Finally!

Och varför ska det snöa för!? Så galet onödigt.. Det hade ju precis blivit bättre väder :(


Moi!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment