Favoritlåt till max!

2011-03-12
Jag har verkligen haft många favoritlåtar genom åren men den här låten toppar listan! Jag har lyssnat på den ett tag nu men började sätta mig in i texten ordentligt typ förra veckan eller något och den är verkligen helt fuckin' grym! Jag älskar den och den får mig att tänka på så mycket. Skulle göra vad som helst för att få höra den live!

Listen and enjoy, PUSS


Sleeping With Sirens - if i'm james dean you're audrey hepburn



Tycker även ni ska kolla på denna, hela jävla galet! Killen sätter ju varenda ton, fuckin' awesome!
Imponerad :D

2011-03-12 @ 11:37:53

Har ju sagt att Sleeping With Sirens är sjukt bra! Rösta dem till Metaltown är du snäll, ju fler som röstar kanske störra chans att dem kommer dit!

2011-03-12 @ 11:44:23

Åh, Denis Shaforostov! <3

2011-03-14 @ 21:37:34

OOOOOHHHH!!, Denis Shaforostov! <3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment