Ingen lust att blogga

2011-03-05
Det är inte så att jag inte har något att skriva, men jag sitter knappt vid datorn längre. De enda gångerna jag gör det har jag faktiskt slängt in ett inlägg. Men jag känner bara att det är så tråkigt att blogga om ens liv, vill skriva om lite iktigare saker. Kanske ska börja lägga in mer egentagna foton och skriva mer dikter och såna texter? Vad tycker ni? Som det är nu vill jag inte bara skriva om min vardag iaf, ibland och så men inte enbart det.

Snabb update om senaste tiden.
Som ni nog vet har jag haft SO prov igår och jag tror det gick ganska bra, hoppas på starkt VG. Det är en aledning till att jag inte bloggat fr jag började plugga två dagar innan provet, jag som skulle börjat tre veckor innan... Men som sagt gick det nog (hoppas jag) ganska bra ändå! Igår var jag med Emrik och vi tittade på "Frozen", har bi sett den? Usch vad jag rös asså! Galet äcklig på sina ställen och jag klarar ju inte av filmer som är som SAW..När vi tittat på den och ätit godis gick vi och träffade Sophia och Karro. Det var länge sen jag skrattade så mycket åt så tråkiga saker! Haha, ni gjorde min kväll :D Vi satt på donken och tag och skrattade som sagt åt ingenting typ, sen gick vi hem till Emrik och satt där och segade ett tag innan Sophia och Karro skulle gå. Galet härlig kväll!

Nu ska jag snart gå och handla och lite så, mamma har ju opererats och kan inte göra så mycket själv just nu. Senare ikväll ska jag nog vara med Emina och Nejra så vi får se vad vi hittar på! :D



Filmen, Frozen

Puss


2011-03-05 @ 16:33:53

veckans blogg är utsedd, kika in och se om det var du, om inte? anmäl dig gärna igen :) ha en bra kväll!

2011-03-06 @ 20:41:58

Hur är det med dig idag då?


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment