Min dag i Jönköping

2011-03-12
Tjooo allihop!

Idag var jag ju i Jönköping och firade min kusin. Innan vi åkte hem till henne var jag, min mamma och moster en snabbis på IKEA och A6. Jag var en tids-optimist och hade till slut bara en halvtimme på A6 som var FULLT men människor, har inte folk annat att göra en lördag? :D
Iaf hann jag köpa två linnen från BikBok ♥ Lätt min favoritaffär, helt galet fina kläder! Sen köpte jag två bikini-underdelar från H&M. Jag lägger upp bilder på det imorgon.

Sen när vi kom hem var min syster och jag ute och åt med pappa och Lotta, på resturangen som var en pizzeria innan. Maten var hur god som helst, dock fick vi vänta i en timma innan vi fick den(!). Min dag har varit riktigt härlig, dock lite jobbigt att vara förkyld men jag hoppas att det går över snart!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment