Nej nu är det dags att börja blogga igen!

2011-03-11
Tjaaaa!

Jag kände idag att det faktiskt var dags för mig att börja blogga igen. Har inte bloggat regelbundet på två veckor tror jag. Efter att har varit sjuk i en vecka nu är jag iaf på bättringsvägen. Säkert missat massor i skolan men det ör väl bara att ta tag i det när skolan börjar igen..
Imorgon ska jag åka till Jönköping och vi ska gå på IKEA och A6 i ungefär två timmar lite snabbt innan vi åker hem till min kusin Lovisa och hennes mamma. Lovisa fyller 18 år imorgon, grattis grattis! :D

Jag vet inte riktigt om jag kommer köpa något på A6 men ska kolla om H&M där har fler bikini-delar än vad Vetlandas har.

PUSS




2011-03-12 @ 15:46:07

Du är snygg, snygg, snygg!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment