bla bla bla

2011-05-25

Videoklippen från konserten är ganska på G.. Kan dock bara ladda upp typ ett om dagen pga det här fuckade internetet. Men de kommer väl så småning om. Jag har varit väldigt upptagen med annat i ett par dagar och har därför inte bloggat heller. Har faktiskt tjänat 500kr på att virka min syrras dreads! Har dock haft ont i nacken i två dagar och det tog..väldigt många timmar att göra dom. Men det var fett värt det! Jag menar.. 500 SPÄNN! :D Höhö

Idag fick vi reda på vilket sommarjobb vi fick med.. Jag fick på Bäckargården vecka 30-32. Kan säga att jag inte är nöjd precis.. Jag är rädd för gamla människor och på Bäckargården är dessutom gamla SJUKA människor. :( Hoppas jag hittar en bästa kompis där i alla fall... Annars blir det så tråkigt.

Nu är jag iaf färdig med hemkunskapsläxan, bilden är klar, sista musikprovet imorgon och sista SO provet på måndag. En biologi-redovisning kvar. Är det något mer? Snart är det slut. SÅ JÄKLA SKÖNT!


2011-05-25 @ 23:16:08

Äntligen bloggar du... Får ju fan abstinens besvär!



Synd om dig sen när du själv blir gammal och döende, då kommer du ligga där i sängen, skrikandes av rädsla.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment