Ett steg till så är jag där

2011-05-19
JAG KOM IN PÅ IB! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD JUST NU! Satt nästan och skrek när jag läste mejlet om att jag klarat proven "väldigt" bra och kommit in! IIIIHHHH!!!!!! Fatta vad jag är glad! Nu behöver jag bara fixa ett boende sen är det klart. Då kan jag ta med mina saker, flytta in där jag bor och förbereda mig för tre tuffa år. Fattar egentligen inte hur jag kan se fram emot att kanske inte har någon fritid i tre år, men konstigt nog gör jag det! Kanske inte det faktum om hur svårt det kommer bli, men just hur kul det kommer bli att flytta hemifrån, träffa så många nya människor och massa annat. Även det att jag har möjlighet att göra det jag vill efter gymnasiet. Fan vad härligt!

2011-05-19 @ 18:27:49

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEHHH!!!!!

2011-05-19 @ 20:02:18

Åhh så grymt, Linda!! :D

2011-05-19 @ 21:53:28

Kommer sakna dig! :(


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment