Happy birthday to me..

2011-05-12
Idag fyller jag år! Höhö.. Det har varit jättekul och tack till alla som har sagt tack till mig! Vill inte att dagen ska ta slut ^^ Jag har iaf ätit tårta med pappa och Lotta efter skolan idag, fick en presentkort av Lotta på Kicks, thank you! :D
Min present från pappa får jag imorgon, och jag vet faktiskt vad det är, haha!

Helgen kommer bli jättekul, imorgon är det parken och Helena, Nejra, Emina, Emmie och jag ska dit! ;) Sedan ska jag träffa min underbara kusin Jennifer som jag inte träffat sen jag var hos henne i helsingborg, jag ska även träffa min syster och mormor och morfar c:

Nästa vecka däremot blir det ännu roligare! På tisdag är det där spexfotot, awesome! Och på ONSDSG!... Då ska jag och mami åka upp till Jönköping så ska jag göra två prov man måste göra när man söker till IB för att se om man kommer in.. Är nervös! :( Tänk om jag inte kommer in?! Usch.. Det är iaf jag och en annan kille som ska göra proven samtidigt för dom som sökte IB från början har redan gjort proven.. Men det ska bli kul, måste bara bättra på min engelska tills dess, höhö ^^


2011-05-12 @ 21:01:11

Sveriges mest omogna flicka fyller 16? Vart är världen på vägen...

Grattis iaf snygging, och lycka till med engelskan! (inte för att du behöver det med din felfria dialekt...)

<3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment