I've decided, and it feels good

2011-05-07
Ikväll blir det mys med mamma för imorgon flyttar jag till pappa så vi har en sista väll tillsammans mami och jag. Vi ska titta på 'Djävulen bär prada' och ha det trevligt. Har för övrigt bestämt mig för att söka IB i Jönköping, ska göra det på måndag. Känns bra, känns bra. Eftersom linjen är helt på engelska ska jag faktiskt börja läsa en bok på engelska till att börja med tänkte jag, Den heter 'Shiver' och ska visst vara jättebra. Så nu sitter jag i min mjukisdress och lyssnar på technomusik.. Kunde varit bättre, men det känns bra.


The book, ska handla pm en varulv och en tjej, som blivit biten av en varulv som liten, och fått övernaturliga krafter. Lite som Twilight.




Supermysig! Dock inte nya bilder. Jag har tonat håret mörkbrunt btw, riktigt nöjd.



Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment