Jönköping today

2011-05-18
Jedward – Lipstick

Lyssna på den! Personligen tycker jag att den skulle ha vunnit! :D

Men idag har jag iaf varit i Jönköping och gjort intagningsproven. Det var svårt, var knappt inte säker på något av svaren men gud vad jag hoppas att jag kommer in! Känner bara att det är där jag vill gå.. Och jag träffade två  jättehärliga människor som också gjorde proven. Det gör att jag längtar ännu mer till att få börja i höst :)

Jag får reda på imorgon eller något om jag kommer in eller inte och guud vad jag hoppas att jag lyckades! Nu måste jag iaf plugga biologi som jag inte börjat på och som jag har prov på imorgon. Kommer säkert inte kunna fokusera. Förresten sprang mamma och jag in på H&M och gjorde lite impulsköp. Love it! Ska lägga upp bilder på det jag köpte så snabbt jag kan :)

PUSS


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment