rawr

2011-05-04
Ojoj! Nu har jag inte bloggat på länge.. Har inte haft lust alls. Nu är jag iaf ensam hemma, mamma åkte vid 6-tiden idag på morgonen och kommer hem sent imorgon kväll så jag kommer ha lite tid för mig själv :) Sittter just nu och lyssnar på musik som kommer spelas på Emmabodafestivalen 2011. Saknar det så galet, har aldrig upplevt en så problemfri tid som när jag var där förra året :( Pank är jag dessutom och det finns så mycket jag vill ha. I mitt horoskop stod det här om dagen att jag har en förmåga att strö pengar omkring mig (som om det var något nytt?) och skulle tänka en extra gång innan jag köper något, just när jag läste det hade jag precis beställt en pizza, tänkte en extra gång och kom fram till att jag var hungrig som satan..

För övrigt har jag, Emina, Nejra och Emmie lekt kurragömma och dunkkurragömma idag! Bakade kladkaka och grillade marschmallows över ljus också. Men satan vad kul kurragömma är! Var så galet länge sen jag lekte det.. Men fuck vad kul vi hade idag :')

Jag vill vara liten igen.. (alltså typ 3..)


Tycker jag var söt på den här bilden. Lite sur kanske...

2011-05-04 @ 20:21:40

Aah, att leka kurragömma med sådana söta små ting måste ju vara mer underbart än att åka fritt fall bredvid en kvinna utan något på överkroppen. Believe me, that's wonderful.



För övrigt kan jag inte se den sura minen!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment