SOL FÖR FAN

2011-05-31
OMG vad skönt det är att det är varmt och soligt igen! Men hur länge kommer det hålla i sig den här gången?
En lite rolig, och helt fucked up sak som hände idag.. Jag kom för sent till en lektion i skolan och innan jag kommit dit hade visst min lärare sagt att jag drar upp mina byxor (dom åker ju ner, vill inte ha häng. Hur snyggt är det?) för att få uppmärksamhet från killarna..! Haha, omg asså. Konstigaste resonemanget någonsin. Det är inte så att man drar upp byxorna när dom åker ner? Dessutom klagar han på alla killar som har "häng", varför klagar han på oss som försöker undvika det också? Ska man inte ha byxor alls eller hur menar han?

Blablabla! Weird.. Just nu sitter jag iaf och försöker skriva en uppsats på musiken men det går väl inte så bra.. Solar samtidigt, det kan vara problemet..


2011-05-31 @ 19:26:28

Helt rätt! Behåll dom där uppe Linda! ;) <3

2011-05-31 @ 20:51:21

Ta av dem!!!!!! ffs.

Men vafan, det är en lärare, ignorera honom -.-

2011-05-31 @ 23:25:49

Hahahah, roligaste jag hört en lärare säga, typ! ;)

Det härliga vädret kommer hålla i sig i alla fall en vecka :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment