The summer is back ♥

2011-05-08
Äntligen har solen och värmen kommit tillbaka igen, med andra ord ska jag snart ute och sola tänkte jag. Ska försöka att göra både engelska läxan och hemkunskapsläxan medan jag solar men jag märkte ju hur det gick igår. Alldeles för varmt för att ha någon ork till att göra något annat än att bara ligga där på solsängen.
Idag flyttar jag till pappa. Ska börja packa lite smått innan jag går ut i solen, bara för att slippa stressa senare. Känns konstigt att ha bott hos mamma i en månad och inte träffat pappa en enda gång..

PUSS

2011-05-08 @ 14:42:11

Hej!



Efter 3 månaders paus från bloggen är jag nu tillbaka med nya krafter. Dagens fråga är redan igång - Veckans blogg startar imorgon - Galna funderingar i största allmänhet som vanligt =)



Tänkte även behålla - Du tipsar/Jag länkar så om du har ett inlägg du vill dela med dig av, så skicka länken till mig.



Välkommen tillbaka till The Edge!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment