whatsup, whatsup, wanna party or what?!

2011-05-26
Idag har jag och min kära pappa varit i Jönköping och nu har jag äntligen fått min fördelsedagspresent av honom! Köpte även en tröja själv från BikBok när jag sprang iväg lite till Gallerian. Man kan ju alltid passa på när man ändå är där. Skitsnygg är den iaf! Både tröjan och väskan! Lägger in bilder på dom typ imorgon.. :)
Kände mig ganska hemma i Jönköping på något sätt, kanske är något sätt jag förbereder mig på, mentalt, att flytta dit menar jag.

Fick förresten svar på en annons om ett rum i Jönköping som jag ville bo i. Jag hade mejlat en kille genom en annaons på blocket. Stället var hur awesome som helst! Billigt och mycket fördelar. Inte så långt från skolan och så heller. Men jag fick iaf ett svar om att det var många som hade visat intresse och att han skulle höra av sig om det blev aktuellt med visning. Kändes ganska hopplöst direkt, jag menar.. Varför skulle han välja mig bland alla som ville flytta dit?

2011-05-26 @ 23:50:29

Han är kille, du är snygg. Idiot.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment