-

2011-11-06
Myskväll med mami igår. Åt gott, såg lite på tv och gick och kollade på ljusen som lös vid gravarna på kvällen. Det är så fint, men sorgligt. 
Idag har jag bakat muffins, hjälpt mamma med disken och snart ska jag klä på mig oh gör någonting med dagen. Jag menar, klockan är redan ett och jag ska åka tillbaka till Jönköping med min enorma packning idag. Usch, den är faktiskt enorm. En resväska, en ryggsäck + axelväska... Aja, fick jag hit det ska jag väl få tillbaka det. :)

2011-11-06 @ 19:23:12

kul att du är med :)



allt bra?

2011-11-07 @ 11:37:36

Godmorgon! Tänkte bara meddela att dagens blogg vinnarna är nu uppe på min blogg så kika in och se om det var du som var en av vinnarna! Om inte anmäl dig gärna igen! :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment