-

2011-11-17
Jag fick B på psykologiprovet. Nöjd. Det är ett ämne jag faktiskt har varit säker på hela tiden att jag ska fortsätta läsa i IB. Väljer mellan ekonomi och historia sen.. Biologi har jag också bestämt mig för. Idag har jag gjort både onytta och nytta. Nytta kan väl vara att jag skickat in en rättad version av english essay och the wordlist av boken Butterfly tattoo. Jag har även skrivit CAS-journal + laddat ner lite musik. Onytta kan väl vara att jag facebookat hela eftermiddagen, målar just nu naglarna och är allmänt lat. Har ju varit det hela veckan så det är ju ingen surprise där inte! I och med att jag glömde min platttång i vetlanda har jag nu blött mitt hår och gjort två flätor. Förhoppningsvis ser det inte katastrofalt ut imorgon.
Gissa hur mina naglar ser ut den här gången! :3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment