choklad for lifeeeeeeeeeeee

2011-11-24
Den här dagen har seiöst varit ganska konstig. Jag gick till skolan som vanligt vid åtta, hade en extremt seg biologilektion då vi höll på med exel i en timma och 20 minuter och jag fattar ju ingenting av det där.. Lyckat! Sen slutade jag?! 9:20.. hah. I och med att jag inte läser språk hade jag håltimma och sen var historian inställd och det var resutsdag idag så vi slutade vid ett, allstå var psykologin också inställd. Jag menar.. haha, en lektion?! Ja, det var ju skönt. Men vi skulle öva till musikalen idag vid ett så var med Amanda till typ 11 så gick i och åt på skolan innan vi skulle öva. Alltså har min dag varit aschill, fast lite seg. Snart ska jag göra mitt fjärde försök att plugga kemi den här veckan. Ska iaf kolla på anteckningar och sånt. Jag menar, NÅGOT måste jag ju göra om jag ens ska ha en chans att klara provet...!
Är för övrigt helt in love i min smiley, är dock rädd för att den ska trilla bort! Om den gör det gör jag en ny c:

2011-11-24 @ 20:54:05

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, nu vill jag göra smiley och det är ditt fel!!! Hihi (a) Det är assnyggt på dig!

2011-11-25 @ 12:41:14

Sv; Jo, tänkte, men mamma sa att jag absolut inte fick, just nu... -.- men kanske i framtiden :d

2011-11-25 @ 17:35:21

Sv; Ja, får se, kan ju säga det till henne så hon vet att jag inte kommer ha en, enligt henne, ful piercing i munnen hur länge som helst ;)

2011-11-26 @ 16:42:26

Hej! Jag har en tävling på min blogg som jag kallar "Dagens Blogg" där jag lottar ut FEM vinnare. Anmäl dig gärna!http://sagasmith.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-lordag.html#comment

kram!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment