Effektiva Linda

2011-11-10
Har inte gjort något jag skulle göra idag. Eller.. jag skulle bara göra typ 10 matteuppgifter men det har jag inte gjort. Matteläraren är dock så snel så det kan jag göra senare :3
Har iaf duschat och sitter nu med handduk i håret och tittar på den där slumdog millionaire eller hur det stavas.. Den är faktiskt ganska bra :) Oj! Är klockan redan 10 över elva?! Jag som skulle sova tidigt.. Äsch! Erik harvarit här idag med. It was fun! :) Och imorgon kommer Emrik som stannar till lördag då jag har PB-dag. Antingen får han hänga med dit eller får han hitta på något annat att göra dom timmarna :) Nu ska jag torka håret!

2011-11-11 @ 08:10:09

Godmoron! :) Dagens blogg vinnarna är nu uppe på bloggen :) kika om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment